poniedziałek, 23 stycznia 2017

Domowe czekoladki

Najprostsze i najszybsze domowe słodkości! Zakochałam się w nich jeszcze za czasów kiedy w mojej diecie była odżywka białkowa, wróciłam do nich teraz i bałam się, że nie będą tak dobre... Są o wiele lepsze! :) Odżywkę białkową zastąpiłam z powodzeniem korabem i ksylitolem!
15 płaskich łyżek oleju kokosowego
2 czubate łyżki kakao
2 czubate łyżki korabu 
1 czubata łyżka ksylitolu
Wrzucam wszystko na malutką patelnię, mieszam, czekam aż się rozpuści, połączy i nie będzie grudek. Następnie przelewam do foremki i wystawiam na dwór, albo jak przestygnie to do zamrażalnika. Gotowe do jedzenia już po 30 minutach. Wykonanie zajmuje dosłownie chwilę, a smak i skład są  naprawdę rewelacyjne! :)Forma: Tesco

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł. Czym można zastąpić korab?
    Zapraszam do mnie na ciasteczka z polewą czekoladową i orzeszkami.
    www.heandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń