piątek, 24 marca 2017

Triumph Triaction

Trzy dni temu przyszła do mnie niesamowita przesyłka od marki Triumph, której chyba nikomu nie muszę przedstawiać! :) Razem z całym pudłem akcesoriów dostałam zaproszenie na sportowy brafitting i vouchery do wykorzystania na zakup czego sobie tylko dusza zapragnie. 
Nie ciężko się chyba domyślić, że wybór padł na najnowszą kolekcję, której polską twarzą jest, nie kto inny jak, moja ukochana Skurka. Śledziłam Anię, Shape'a, ale właśnie i Triumph'a podczas wszystkich wydarzeń związanych z najnowszą kolekcją. Oglądałam relacje ze Szwajcarii, gdzie spotkały się wszystkie ambasadorki Triumph'a, snapy, na których Ania opowiadała o ogromnym zaszczycie, który ją spotkał i o tym jak została ambasadorką. A kilka dni później sama dostałam od nich propozycję współpracy... Czy to nie brzmi pięknie? :)
Wstyd się przyznać, ale nigdy nie wiedziałam ze 100% pewością jaki mam rozmiar biustu i jaki rodzaj biustonoszy powinnam nosić. Wiele razy słyszałam, że każda kobieta powinna choć raz pójść do profesjonalnej brafitterki i dowiedzieć się ile ma w biuście. Tyle samo razy słyszałam głosy zdziwienia koleżanek, które już z tej niesamowitej usługi skorzystały i nie mogły wyjść z podziwu jak bardzo się myliły w stosunku do swoich rozmiarów. Podobno większość kobiet uważa, że powinno nosić 75B, że to taki uniwersalny rozmiar. Ja przez wiele lat nosiłam 70B i było mi z tym bardzo dobrze. Do wczoraj!
Wybrałam się więc i ja na czarodziejskie mierzenie, gdzie przemiła Pani dokonała pomiarów dosłownie w 10 sekund! Opowiedziałam na jakich stanikach mi zależy, co mi się podoba, w czym najlepiej mi się ćwiczy i biega. Po czym dostałam do przymierzenia dwa z najnowszej kolekcji Triumph Triaction, na których, nie ukrywam, najbardziej mi zależało. Zakochałam się od pierwszego założenia haha, szczególnie w tym czarnym, pięknym push-upie (Triaction Magic Motion)! <3 Aż szkoda go skrywać pod ubraniami i zakładać na niego jakąkolwiek bluzkę. Nie tyle co na niego, co na ten biust, który nigdy nie wyglądał lepiej! ;) Stanik jest mięciutki i niesamowicie wygodny, do tego bezbłędnie podkreśla to co każda kobieta chciałaby uwydatnić i zapewnia świetne podtrzymanie. Poważnie - założycie raz i nie trzeba będzie Was przekonywać i namawiać do zakupu.
Triaction Extreme Lite był obowiązkowym punktem na liście zakupów. Przecież taki sam miała na sobie Skurka podczas sesji dla magazynu Shape! Jest bardzo leciutki, delikatny i przylegający. Dla mnie idealny zarówno do biegania jak i na siłownię. Ramiączka można zamontować na dwa sposoby - jak w klasycznym biustonoszu i na krzyż, jak w większości sportowych staników. Dla mnie to bardzo duży plus. Miseczki są pełne, elastyczne, modelujące i świetnie wszystko podtrzymują.
Przetestowałam już oba na siłowni i powiem Wam krótko, że jestem zachwycona. Nie byłam nawet świadoma ile korzyści daje dobry biustonosz w trakcie treningu. Jaki komfort oferuje dobrze dopasowany, obcisły, ale wcale nie spłaszczający sportowy stanik. Mam nie tylko dwa świetne, nowe biustonosze i pudełko akcesoriów, ale również super doświadczenie i świadomość rozmiaru własnego biustu. Oprócz tego wiem, że dobrze dobrany biustonosz to coś więcej niż tylko kawałek materiału, a coś co każdej kobiecie powinno dawać poczucie komfortu i pewność siebie! :)


Zaraz zapytacie: "A co z tym rozmiarem?". A no właśnie... Na koniec przymierzania, oglądania i wybierania usłyszałam od przemiłej Pani: "Wszystkie staniki ma Pani w rozmiarze 70D.". Słucham...? Zawsze byłam przekonana, że D to ma moja mama, która ma dwa razy większy biust niż ja! Świat mi się zawalił haha. Dziewczyny, serio, idźcie i sprawdźcie jaki macie rozmiar, miła niespodzianka gwarantowana! ;)




2 komentarze:

  1. Kurczę! Chyba skocze do sklepu po ten piękny czarny biustonosz! Wyglada rewelacyjnie! ;)
    Myślisz,ze będę mogła w nim biegać po osiedlu w wakacje? Hahah :D Jest tak piękny,ze bedzie chęć by go pokazywać :D
    Pozdrawiam,
    Ania 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz mogła w nim pobiec nawet na koniec świata haha ;)
      Jeśli podoba Ci się na zdjęciu to musisz go założyć i zobaczyć jak wyglądają w nim Twoje piersi!!! <3

      Usuń