czwartek, 20 października 2016

Recenzja Health Boxa!

Uwielbiam niespodzianki, więc nie będzie zaskoczenim jeśli powiem Wam, że bardzo lubię tego typu paczki. Najnowszego Health Boxa dostałam na testy, żeby sprawdzić co i jak, no i oczywiście podzielić się z Wami moją opinią! ;)
W tego typu paczkach najbardziej cenię sobie zawsze produkty, z którymi jeszcze nigdy nie miałam do czynienia albo takie, których sama bym sobie nie kupiła. Nie wszystko jeszcze zdążyłam przetestować, ale prędzej czy później wszystko zostanie pochłonięte i przetworzone na coś pysznego i zdrowego.
Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to oczywiście syrop daktylowy VITA-NATURA ze zmielonych ekologicznych daktyli mmm! Dla mnie produkt bardzo na plus, ponieważ: jest przepyszny w smaku, słodszy i zdrowszy od miodu, ma dużą zawartość błonnika i witamin. U mnie znalazł zastosowanie jako polewa do omletów i naleśników, ale można nim równie dobrze słodzić herbatę.
Kolejna miła niespodzianka to hummus PRIMAVIKA z suszonymi pomidorami, za którymi bardzo przepadam. Połączenie ich razem z ciecierzycą to dla mnie strzał w dziesiątkę. Najlepiej sprawdza mi się jako dip do surowych warzyw pokrojonych w słupki (marchewka, papryka, zielony ogórek), ale można podawać też na przykład do wytrawnych naleśników.
Trzeci faworyt pudełka - WARZYW KUBEK. Na pierwszy rzut oka wyglądają jak ekspresowa, super syfiasta chińska zupa, ale nic bardziej mylnego. Bardzo duży plus za to, że koktajl jest bezglutenowy, co dla mnie jest dość istotnym aspektem.
Koktajl Witalność: burak, papryka, pomidor, majeranek, pieprz, liść laurowy.
Koktajl Odchudzający: kapusta, marchew, pomidor, papryka, pietruszka, seler, natka pietruszki, koperek, natka selera, cebula, por.
Oba bardzo smaczne, fajnie skomponowane, czuć, że jest to niesamowicie duża dawka zdrowia! Chętnie zamówię sobie jeszcze inne smaki na testy.
Czystek piję od ponad roku i bardzo sobie chwalę jego właściwości. Nad smakiem można podyskutować, bo są tacy, którzy nie dadzą się absolutnie przekonać, a mi jest on raczej obojętny, ale muszę przyznać, że specyficzny i charakterystyczny. Dla mnie to głównie własności antybakteryjne, antywirusowe i antygrzybiczne, ale oczywiście i przede wszystkim działanie oczyszczające jak sama nazwa wskazuje. Bardzo ważna rzecz: trzeba pić regularnie i codziennie, bo tylko wtedy zaobserwujemy zmiany w naszym organizmie.
Uwielbiam sobie coś pochrupać i to wcale nie tylko do filmu czy dobrej książki! ;) Na pierwszym miejscu zawsze będzie popcorn, a potem właśnie suszone warzywa i owoce, ale tylko takie suche jak jabłka czy banany. Paczka od CRISPY NATURAL waży 18 gram, a zmieściły się tam dwie marchewy! Dla mnie super trafiony produkt, dobry na wieczorne seanse filmowe, szybką przekąskę na uczelni czy zwyczajnie na potrzebę pochrupania.
 Z fasolą miałam do tej pory do czynienia tylko i wyłącznie w formie zapuszkowanej haha. Nie przepadałam za nią do czasu kiedy odkryłam jak pyszne wychodzi z niej ciasto. Znalazłam już nowy przepis na brownie, więc jak tylko wyczaruję wolną chwilę to pokażę Wam co potrafi ta fasola od VITA NATURA! ;)
 Odkryła go pewnego razu moja mama, która szukała dobrego źródła żelaza. Byłam w szoku kiedy dowiedziałam się, że amarantus ma go pięć razy więcej niż szpinak i pszenica, PIĘĆ RAZY WIĘCEJ. Do tego nie zawiera glutenu, ale przy tym bardzo dużo białka, które przyswaja się lepiej niż to z mleka. Brzmi rewelacyjnie! Do tej pory używałam tylko ekspandowanego, więc już przeszukałam internet jak się obchodzić z ziarnami. Można zrobić z nim placuszki a nawet podać w formie owsianki, a więc amarantusiarki? ;)
 Płatki Bio 3 zboża od BIO BABALSCY niestety nie bezglutenowe, ale myślę, że któregoś razu się na nie skuszę. Najpewniej wykorzystam je do zrobienia batoników ze wszystkim co sobie wymyślę. Czyli zapewne: płatki, miód, wiórki, orzechy, suszone owoce i co tam jeszcze znajdę w domu.
Podsumowując, paczka bardzo fajna, trafiona w moje smaki, bardzo dużo różnorodnych produktów. Najlepszy według mnie jest oczywiście syrop daktylowy, najmniej trafione płatki (ale to ze względu tylko na moją eliminację glutenu z diety). W następnej paczce chętnie zobaczyłabym więcej produktów, których nigdy nie używałam, bo to dopiero jest frajda z testowania i szukania nowych przepisów! :)

Na hasło: healthbox28 dostaniecie 5% zniżki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz